ITALIA: Asesinato de dominicano desata redada contra pandillas

pandlleroapresados1

ITALIA.- El asesinato del dominicano Antonio Rafael Ramírez, acuchillado y acribillado a plena luz del día en el centro de Milán, ha forzado a las autoridades a buscar medidas correctivas para frenar la ola de crímenes ocasionados por la presencia de pandillas latinas en esta ciudad.

Ante la petición de Giuseppe Sala, alcalde de Milán, serán movilizados 150 mil militares durante los próximos tres meses para reforzar los operativos de seguridad en la ciudad, según ha informado el sitio español El Confidencial.

“Aunque esa investigación aún está en curso (la del dominicano Ramírez). La verdad, es increíble que ahora haya tanta atención, esto viene de hace mucho”, ha manifestado Lorenzo Bucossi, comisario jefe de la policía de Milán.

De acuerdo a reportes de seguridad, el principal objetivo de estos grupos criminales, mayoritariamente de origen salvadoreño, es el de afianzarse frente a la comunidad latinoamericana que vive en Italia.

En ese país operan otras bandas como los Latin King y la de los Trinitarios.

En septiembre anterior, las autoridades realizaron un gran operativo contra la Pandilla 18 y arrestaron a 15 jóvenes, entre ellos dos cabecillas, el “Gato” y el “Perro”. En tanto, ochos personas más vinculadas a la MS también fueron capturadas.

En Milán viven – según datos no oficiales – unos 300 mil salvadoreños, considera ésta la mayor comunidad de connacionales en Europa.

almomento.net/

Facebook Comments
  1. Ridiculous story there. What occurred after? Take care!

  2. Right here is the perfect website for everyone who would like to understand this topic. You understand so much its almost hard to argue with you (not that I really will need to…HaHa). You certainly put a new spin on a subject which has been discussed for many years. Excellent stuff, just great!

  3. Fine way of telling, and good article to get information concerning my presentation subject, which i am going to convey in college.

  4. Hello i am kavin, its my first time to commenting anywhere, when i read this paragraph i thought i could also create comment due to this brilliant piece of writing.

  5. ITALIA: Asesinato de dominicano desata redada contra pandillas –
    aqjnjvwkof
    [url=http://www.gq5112g3d4l6iw8qhogi4b59k11315ovs.org/]uqjnjvwkof[/url]
    qjnjvwkof http://www.gq5112g3d4l6iw8qhogi4b59k11315ovs.org/

  6. ??????????°????????????????????????????????€???????????????????????????????????????????°?????????????????????????????????€?
    adidas shoes

  7. Crowe: Manchester united is not satisfied with local tyrants has nothing to do with my status is good ranking
    keen uneek

  8. It’s genuinely very complicated in this busy life to listen news on TV, thus I simply use web for that purpose, and get the most recent information.|
    cartier love bracelet 18k yellow gold replica

  9. An impressive share, I just given this onto a colleague who was doing a little analysis on this. And he in fact bought me breakfast because I found it for him.. smile. So let me reword that: Thnx for the treat! But yeah Thnkx for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic. If possible, as you become expertise, would you mind updating your blog with more details? It is highly helpful for me. Big thumb up for this blog post!

  10. Hiya, I am really glad I’ve found this information. Nowadays bloggers publish only about gossip and internet stuff and this is actually annoying. A good web site with interesting content, that’s what I need. Thanks for making this web site, and I will be visiting again. Do you do newsletters by email?
    van cleef bracelet replica

  11. hehehehhe? kalau dah ada jodoh untuk kau kau pass kan Tengku Amyrul tu kat aku ok??€?ahahha, Papa dengar rumah tu dah tukar nama pada nama kamu. lucu memikirkan bila masa dia ada anak dan dipanggil ibu. Bukan begitu Nasi kandaq badan berdaki???Ujar Sadrina sinis Iskandar tergamam Penumbuknya dikepal-kepal sedari tadi Jika Sadrina itu lelaki mahu sahaja dia menghayunkan penumbuknya itu Sakit hatinya dengan tindakan Sadrina yang bersahaja itu Entah apa yang merasuk fikiran perempuan itu sehingga sanggup bertindak sedemikian rupa tanpa memikirkan akibatnya ??pa yang kau tengok lagi masih tak puas hati??Soal Sadrina dengan renungan yang tajam Iskandar menarik nafas dalam kemudian menghembuskannya perlahan-lahan Meja Sadrina ditolak dan dia terus berlalu Dia keluar dari kelas tanpa menghiraukan mata-mata yang sedang memerhatikannya dan juga suara-suara yang melaung namanya Manakala di dalam kelas keadaan senyap seketika apabila melihat Sadrina menahan sakit Meja yang ditolak oleh Iskandar tadi mengenai pinggang kirinya tanpa sempat dielak Bibirnya diketap menahan sakit Dia memperbetulkan kedudukan mejanya Kemudian segera bingkas kerusinya ditolak kasar Rakan-rakan sekelasnya hanya mendiamkan diri kaku tanpa sepatah bicara Kolam matanya kian panas Bergegas dia keluar dari kelas Mutiara jernih itu jatuh jua menyembah bumi tanpa mahu ditahan-tahan walaupun dikesat berulang kali Hari itu juga mereka telah dipanggil oleh Cikgu Rahman guru yang telah memberikan tugas tersebut dan juga merangkap guru disiplin di sekolah tersebut Setelah disoal siasat akhirnya mereka dikenakan tindakan Hari itu ketika pelajar lain berpusu-pusu untuk pulang ke rumah masing-masing Iskandar dan Sadrina pula terpaksa berlari di padang sekolah sebanyak 12 pusingan Larian Sadrina sedikit terjejas akibat kejadian pagi tadi Walaupun sakit dia tetap ingin menghabiskan lariannya Dia tidak mahu dipandang lemah oleh Iskandar Lelaki itu menoleh ke arahnya ketika memintas entah buat kali ke berapa dia sendiri tidak pasti Mata bertentangan namun segera Sadrina melarikan pandangannya ??au okay ke??Soal Iskandar prihatin Namun soalan itu dibiarkan berlalu begitu sahaja tanpa sebarang jawapan dari Sadrina Timbul kebimbangan dan rasa bersalah di hati Iskandar Semasa kejadian pagi tadi selepas Sadrina keluar dari kelas dia melihat Sadrina menangis dan terus menghilangkan diri di dalam tandas tanpa sempat menahan gadis yang sering menjadi mangsanya itu Semasa dia masuk ke dalam kelas Affzan telah menceritakan apa yang telah berlaku ke atas Sadrina sewaktu dia menolak meja itu Namun tidak terlintas di fikirannya untuk mencederakan gadis tersebut Selepas Iskandar menamatkan 12 pusingan laraian dendanya larian Sadrina masih berbaki 4 pusingan lagi Ternyata gadis itu tidak mudah mengaku kalah Walaupun lariannya semakin lama semakin perlahan dia tetap meneruskan lariannya ??alau kau sakit jangan paksa diri??Jerit Iskandar Namun jeritan itu tidak dihiraukannya Akhirnya dengan keazaman yang kuat Sadrina berjaya juga menghabiskan lariannya Dia segera berjalan ke tepi padang untuk mengambil begnya dan meminta izin Cikgu Rahman untuk pulang Iskandar yang berdiri di sisi Cikgu Rahman tidak dipandang walaupun sekilas Sejak peristiwa itu sehinggalah mereka tamat menduduki kertas terakhir STPM mereka tidak lagi bertegur sapa dan suara mereka berdebat mahu pun bertengkar sesama sendiri tidak lagi kedengaran* * * * * * ??elamun jauh nampakingat bakal isteri ke??Usik Affzan ??au nak tengok aku meraung pada majlis pernikahan aku ke Menangis kerana terpaksa mengahwini gadis yang aku tak kenali dan bukan pilihan hati tetapi menjadi pilihan hati nenek Hish macam orang dolu-dolu??Ujar Iskandar panjang lebar ??apikan aku rasa pilihan nenek ni yang sesuai dan tepat untuk kau dan menurut firasat aku juga dia seorang gadis yang baik mampu menggembirakan dan membahagiakan kau Percayalah pada firasat aku????anyaklah kau punya firasat??Iskandar geleng kepala ??a Is macam mana Dah buat keputusan tentang majlis tu??Soal Hajah Rahmah yang entah dari mana munculnya ??rrrrr??Is setuju dengan pilihan nenek tu tapi dengan syarat??Ujar Iskandar satu persatu dan dalam nada yang perlahan ??yarat! yang secara langsung atau tidak banyak memberi manfaat dalam perjalanan hidupku sehari-hari. Tidak tahu aku bagaimana hendak diterjemahkan dengan kata-kata tentang keadaan Azmirul petang itu. sebaliknya tanganku sudah lenguh menumbuknya. kali ini aku pula dibawa dan dia di atas. ??etapi ini bukan simbol cinta Liyana. Masakan kautahu daripada jilbabnya yang menutup separuh muka.Kau jangan nak potong jalan, Desis hatinya.??Mr Stranger,??uaranya semakin serak. Dia terus meniup sehingga ke beranda apartment miliknya.Alia pun menjawabnya.Tanpa mempedulikan jelingan mautku,jangan-jangan??Pantas matanya dilarikan ke belakang. Aku cuba untuk lari,tapi haikal bertindak pantas dariku.dengan penuh tanda tanya.
    vera bradley

  12. Good website! I truly love how it is simple on my eyes and the data are well written. I am wondering how I could be notified whenever a new post has been made. I’ve subscribed to your feed which must do the trick! Have a nice day!
    bague love de cartier imitation

  13. Preiswert, bestellen kaufen und appetitzugler bestellen, au?er und generika, generika once. Original kaufen auch polen rezeptfrei, apotheke schweiz preis und tabletten kaufen ohne rezept trotz in der apotheke.
    adidas tubular

  14. I merely wish to advise you that I am new to blogging and very much liked your webpage. More than likely I am most likely to bookmark your blog post . You literally have outstanding article content. Truly Appreciate it for share-out with us your main url webpage
    adidas zx flux

  15. You actually make it seem so easy with yor presentation bbut I find this matter to be actually something which I think I would never understand.
    adidas crazy explosive

  16. The expensive vacation event, that was residing in the camping ground exercises outdoor tents, put on show troops from Company Debbie, 5th Battalion, 118th Infantry Schedule, South Carolina Navy Nationalized Shield along with the 444th Chemical substance Company, Il Navy Nationalized Shield.
    jordan 11

  17. Excellent post. I used to be checking continuously this blog and I am inspired!
    stephen curry shoes

  18. You have remarked very interesting points! ps nice internet site.
    kyrie irving shoes

  19. An impressive share, I just given this onto a colleague who was doing a little analysis on this. And he in fact bought me breakfast because I found it for him.. smile. So let me reword that: Thnx for the treat! But yeah Thnkx for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic. If possible, as you become expertise, would you mind updating your blog with more details? It is highly helpful for me. Big thumb up for this blog post!

  20. Durant: best squad selection is hard to meet all the team
    kyrie shoes 3

  21. architecture buffs, they??e still not finished. ??t was a consensual mutual relationship sexually speaking, The Plain Dealer reports that another 17-year-old. The housing market, The foreclosure crisis started years ago when borrowers took out risky loans with variable interest rates that they couldn?? afford. ??0 Minutes??(NY & DC)A CBS News magazine with investigative reports and features focusing on people and events in the news and behind the headlines.5 g total fat and 0.??said Dr. half of women who had it wind up developing full-fledged Type 2 diabetes.
    under armour outlet

  22. The Dame rudd 3 online, adidas basketball shoes to reviving
    curry 3 shoes

  23. Preise deutschland, generika online kaufen und reines bestellen, au?er apotheke deutschland, once online kaufen. Kostenubernahme auch billig kaufen, preise apotheke deutschland und preiswert online trotz ohne rezept bestellen.
    vans shoes

  24. Life for eleven year old Tatianna Nunes, of Amelia’s Ward Linden, and a st Cheap Jerseys udent of the Mackenzie High, is soon to change for the wholesale jerseys china better.According to Tatianna’s mother Sarah Nunes, Tatianna has been hearing impaired, from about the age of three, but thanks to LIAT who has pledged two return tickets Cheap Jerseys From China f ???
    stephen curry shoes

  25. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it. Look advanced to more added agreeable from you! By the way, how could we communicate?

  26. &quot,Michael Kors Handbags;If they’ve been taken off in the air ambulance you know something bad has happened.”
    kobe x

  27. Really excellent supplement for your penis.
    lebron soldier 10

Leave a Reply

Your email address will not be published.